حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

آخه یکی نیست بگه !

تو که سی دی یاهو مسنجر نداری و شب میخوای آن شی چرا ویندوز عوض میکنی؟!!!

 

یکی بیاد با من حرف بزنه اینجا!!

 

مستیم درد منو دیگه دوا نمی کنه!!

آخر قصّه که نزدیک شود...!

به چه جرمی؟ چه گناهی ؟

 

دل عاشق دل زار؟

 

من آزاده ی مغرورو ببین تو چطو بنده ی عادت کردی!

 

یادم باشد عادت کنم که به چیزی عادت نکنم!!

اینجا بر تخته سنگ...

پشت سرم یک دیوار

 

رو در رو چیزی مرا نمی خواند!

سپید نپوشیدم امّا موهایم سیاه بودند

و روزگار خودش را تطبیق داد!

 

می فهمی؟ همیشه همه خودشونو با بدی ها تطبیق می دن!!

عزیز دل من !

دختری که واسه ش خواستگار میاد

دلیل این نیست که اون دختر بزرگ شده

 

هنوزم خیلی وقتا  جاها واسه دخترای ۱۵  ۱۶  هم خواستگاری میرن!

 

پس اونا هم بزرگ شدن؟

نه عزیزم فکر میکنم بزرگ نشدی..!

نفس بکش

من دلم سخت گرفته ست از این

میهمان خانه ی مهمان کش روزش تاریک

که به جان هم نشناخته ،

انداخته است چند تن خواب آلود

چند تن نا هموار  چند تن ناهشیار

 

که به جان هم نشناخته

 

انداخته است... !

 

چند تن ؟ چند تن مثل تو ..؟  شاید گاهی هم من.

تلوزیونتو بنداز..از پشت بوم خونه

 

 

تو کوچه.

آخ سرم احمق تلویزیون جاش تو کوچه ست؟

میخوای تمرین پرتاب کنی یه چیز دیگه بنداز عزیزم

شبامو ازم گرفتی گرفتی خوب من!

....

اگه یک روزم به عمرم بمونه... میدوونی!!!؟؟؟؟؟

وبلاگ

باورت میشه؟

اشکال نداره نفرین کن عزیزم!!!!!

اگه منظور منم!!!

فقط آروم باش... !

 

من از کسی متنفر نیستم !

پارسال هم همین موقع ها بود که من همین طوری .. یه نوشته های آشنا پیدا کردم!

 

شبم( شب خودم! ) به خیر!

تو این بیداد پهناور !

 

ریدم به این زندگی !

من دیگه دچار خریت محض شدم!!

تقصیر من نبود عزیزان من!

بهتون شب به خیر گفتم!

همونم نخواستین

رین

چه جالب !

؛ بگو از کجا آوردی اون چشای مثل گربه ؛

که حالا واسه ما کلاس میذاری و با یکی که نباید سلام علیک میکنی!

عزیزم!!

عجب فصل بی مرز و پر وحشتی ست

 

عجب خدای بی درد و بی درکی داریم ما....!

خب...

چی بگم وقتی خدا

رو دل تنهایی بی لحظه ی من هم پا گذاشت

هیچ کسی وقت سفر حتّی یک خاطره ی خوش واسه

تنهایی پر قصّه ی من اینجا نذاشت!!!

 

ترانه هایی که در لحظه از ما می آیند و از ما می گویند.

 

خداحافظ عزیزم!

می نویسم

چون هستم!

 

همینه ....

سیگار نکشید!

یاد من باشد دودی نکنم که نفس کسی بگیرد!

یاد من باشد تنها هستم

ماه بالای سر سیگاری ست!

 

آقا ! خانم! با شما هستم

لطفا در اماکن عمومی سیگار نکشید

بیا تا ببینم اون نگاه تورو

 

بیا تا ببوسم روی ماه تورو

 

نمی دونی تو که چه حالی دارم

برای دیدنت من چه بی قرارم...

اه همش  یه جوری میشه که آدم الکی به خودش شک کنه!

ما رو دست کم نگیر!

 

عزیزم عزیزم عزیزم!!!

خالی از بغض همیشه

پرم از ستاره امشب

اگه خوابم اگه بیدار....

...

بقیه ش هر چی هودم بخوام!