حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

ماه شدگی

دیگر  هیچ حرفی برای اینجا نداریم ..

 اینجا هست. می توانید از آن بهره مند شوید

امّا خورشید دیگر در آن نمی تابد!

 

 

 ما ماه شدیم!

نظرات 6 + ارسال نظر
دختر اهریمن سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ق.ظ http://styx666.blogsky.com

هیچ حرفی نمیتونم بزنم چون تو کما هستم!
ژس اینا که مینویسی دسته جارو(هه هه هه چه ربطی داشت)

عزیز جون سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ق.ظ http://www.Azizjon.com

بهترین و بزرگترین سایت ایرانی که جدیدترین موزیک ها . بزرگترین گالری عکس . آموزش های گوناکون . نرم افزار ها . بازی . فال و خود شناسی . اخبار روز و روزنامه ها . فیلم ایرانی و خارجی . مذهبی و لینک های روزانه دارد سایت عزیز جون دات کام است . www.Azizjon.com

Ali چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ق.ظ

salam....jaleb minivisi...kotah va mokhtasar....agae dost dashti beh Emaile man Email bezan karet daram...khosoosie ...bye

من یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

ولی دو تا خونه بهتر از یکی بود هاااا

نعنا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ق.ظ

چرا قالبت به هم ریخته؟
خوبی؟
ماه شدنت مبارک

عطر نعنا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ق.ظ

چرا قالب تو اینجوری شدههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد