حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

تو اگه با من باشی قلبت می میره

گرمی قلب تورو دستام می گیره

چی می شد اگه تورو زودتر می دیدم

حالا می بینم تورو ولی خیلی دیره

بین ما یه عالمه راه درازه

دل من باید با این دوری بسازه...

 

سال ها به  دنبال این آهنگ بودم

و هیچ کس نداشت

همین امروز که یافتمش...

دیدم که چقدر بیشتر از هر زمانی

به این زمانها می خورد

و روز های بعد از کما ی من...

و حالا ها که ادامه یافته است

-----------

بین ما یه عالمه راه درازه

بانو!!!

 

  اه چقدر شبیه یک عاشقانه ی مبتذل شد ..!!

نظرات 2 + ارسال نظر
عطر نعنا دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://golpone.blogsky.com

آخههههههههه

الهی.....
دل من میخواد با این...دوریت بسازه...

نمیشه دلت با دوریش نسازه و بری دنبالش؟

محمد بن سفیر یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://yek-rishe-do-zamin.blogsky.com/

منم زیاد دنبال آهنگ گشتم
ولی به جایی رسیدم که هر آهنگی که پیدا میکردم بعد از دو روز واسم بی معنی می شد
به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد