حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

ماه شدگی

دیگر  هیچ حرفی برای اینجا نداریم ..

 اینجا هست. می توانید از آن بهره مند شوید

امّا خورشید دیگر در آن نمی تابد!

 

 

 ما ماه شدیم!

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این دفه واقعا نمی دونم چی بگم !

چقدر از مرگ می دونی؟

هیچی!

چقدر از من می دونی؟

کم!

چقدر از غم میدونی؟

اصلا!

چقدر از دروغ؟

همیشه!

دروغ گوی ..

گریه تو در میارم!

 

اینم بقیه ش!  

 

اگه یک روزم به عمرم بمونه گریه تو در میارم!

اگر از راه برگردیم سراپا حسرت و دردیم!؟

تا چقدر انسانیت داشته باشی ..

و گرنه هیچ فرقی نداری و نداره برات!

مشهد

مشهد هم گاهی برای خودش جایی میشود!

 

شگفت انگیز!

در گیر مشهدی ها شده ایم این روزها!!

 

همه آنها!