حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

حرف های من در کُما

در کما نیستم! از بیمارستان مرخص شدم و راهی تیمارستان هستم.. ماجرای آن چهار نفر را می گویم!

خدا را میشناسند؟

....خدا ...

 

خدا را دوست دارند  فرزندان این زمانه چون

خدا را دوست دارم چون با هرuser   منو  conect   میکنه  
خدا را دوست دارم چون تا خودم نخوام هیچ وقت  
dc    نمیکنه
خدا را دوست دارم چون با  یه     
delete    هر چی بخوام  پاک میکنه   
 خدا را دوست دارم برایه این همه        
friend    که برام        add       میکنه
 خدا را دوست دارم برایه این همه  
wallpaper       که برام    update    میکنه   
 خدا را دوست دارم چون با این که بدم منو      
boot    نمیکنه  
 خدا را دوست دارم چون با اینکه همه چی. میدونه ولی  هیچ وقت   
send to all   نمیکنه

و خدا را دوست دارند چون همیشه دیگران را با معیار های خود میسنجند

 

و هیچ نیاموخته اند که معیار های دیگران را بشناسند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد